wtorek, 8 stycznia 2013

Krótko :< + info

Dziś niestety troszkę krótko , ale to z powodu braku czasu ;/ Wiecie, kończy się semestr , a mnie cisną w tym gimnazjum  . Mam mnóstwo sprawdzianów i kartkówek , a na dodatek muszę robić z niektórych przedmiotów dodatkowe projekty na lepszą ocene . Informacje są 2 :
1. Nie wiem na kiedy będzie mój filmik , ponieważ dzisiaj go przerabiałam i program go źle zapisał , Był błąd w ogóle zapisu i cały film mi skasowało . Muszę go jeszcze raz przesłać i obrobić co zajmuje sporo czasu . ;/
2.Posty na razie będą zamieszczane trochę rzadziej niż przedtem . ( powód na początku . )

Chciałam tylko coś oznajmić : Klasa artystyczno - plastyczna ,1 coś ( taka jak teatralna - plastyczna) organizuje w każde święto jakieś przedstawienie .
Ostatnio były jasełka i było śmiesznie , ponieważ wszyscy pogubili się i  zapomnieli swojej roli . Ale do rzeczy. Szykują się walentynki ( 14 luty) i oni będą wystawiać przedstawienie ''Romeo i Julie'' . Zawsze chciałam zobaczyć taki spektakl , a zwłaszcza w wykonaniu moich rówieśników . ;D I mojej koleżanki mi bliskiej .

To taka informacja xd . Nie potrzebna w sumie , ale co tam. Pozdrawiam wszystkich singli i w związku ;p.

PS.
A z tymi filmikami to chciałabym je wrzucić , ale na początku się wahałam . Jednak gdy potem jak już się zdecydowałam , że je wrzucę to program nawalił . ;/ Pech .

I mam jeszcze zdjęcie ''kartki świątecznej'' od mojej kuzynki , która mieszka w stanach . ( W Nowym Jorku) . Dosłownie jakąś godzinę temu ją otworzyłam . Trochę spóźniona , ale wiecie ze Stanów to trochę drogi .

Zdjęcie kamerkowe, więc brzydkie ;/


1 komentarz:

  1. fajna kartka, bałwanek bardzo mi sie podoba! :)

    zapraszamy:
    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń