piątek, 4 stycznia 2013

Kontynuacja TAG:

Hei ! Dziś kontynuuje 40 przypadkowych pytań  .Skończyłam na 25 . A właśnie , mam zdjęcie mojego stroju w środę (tylko zapomniałam , że je mam) i mam jeszcze zdjęcie z sylwestra fajerwerek. Bo to najładniejsze zdjęcie nie dodałam.Ale dodam jutro bo jeszcze małe poprawki itp. Nie mam już dziś czasu na to. Bo to najładniejsze zdjęcie nie dodałam . ;/ Dzisiaj na kolacje Stripsy z KFC . Fajnie nie ? Poprosiłam tatę , aby mi przywiózł .
A tak na marginesie to wiem , że blog byłby ciekawszy gdybym zrobiła też moje wideo . I odpowiedziała na jakiś TAG na wideo. <wciągneły mnie te TAGI. > Pomyślę nad tym na pewno . Zresztą już myslałam , ale muszę jeszcze bardziej pomysleć ;D
Dziś na zajęciach artystycznych była salsa na zaliczenie . < tak z partnerem -,- > I dostałam 3 , bo nie do rytmu. I znowu tańcze za tydzień :c Trzymajcie kciuuki.

To następne pytania :

26. Czy jesteś bogata ? - nie wypowiadam się na ten temat  .

27.Jak jest u Ciebie pogoda? - aktualnie deszcz ;/

28.O której godzinie budzisz się rano ? - W dni kiedy jest szkoła to budzik mam na 6:25 , a tak normalnie w weekend to 10 .około.

29. Jaki film ostatnio widziałaś ? -Teraz oglądać ''Władce Pierścieni '' jeśli chodzi o tv , a kinie to ostani film to Zaćmienie .

30 . jaki masz dzwonek w telefonie ? - Nie wiem jakiś już w telefonie . Ale taki fajny.

31.Czy byłaś kiedyś w innym kraju ? - Noo.

32.Ile masz rodzeństwa ?-  jedno ;/

33. Komputer czy laptop ? - laptop

34.co planujesz dziś robić ? - spać

35.Kiedy ostatni raz płakałaś ? - nie pamiętam

36. Jakie jest twoje ulubione radio ? - RMF MAXX

37. Co wolisz hamburger czy kebab ? - HAMBURGER zdecydowanie.

38. Jaki jest Twój kolor oczu ? - niebieski

39.co robiłas o 24.00 w nocy ? - spałam

40.Czy masz zwierze ? - tak

Napiszę jutro . ;**

1 komentarz:

  1. Fajny blog, fajny nagłówek . :>
    Obserwuję. Liczę na to samo.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń